Hybrid Edu Pro Proiect de Dezvoltare a educatiei ID/IFR printr-o abordare de tip hibrid

Authors

  • Alina Cristina Nuţă

Keywords:

Dezvoltare

Abstract

Educația este principalul mediu de răspuns și adaptare la contextul dinamic social în care existăm, iar factorii care afectează realitatea imprimă un anumit trend de asociere la această evoluție. Dezvoltările în domeniul tehnologiilor digitale impun, la rȃndul lor, o adaptare a metodelor de predare-învățare-comunicare cu studenții de la programele de învățămȃnt la distanță (ID) și cu frecvență redusă (IFR) și la solicitările ce sunt determinate de o piață a muncii aflată în continuă transformare. E timpul internalizării acestor modificări și a perceperii lor ca pe niște condiții caeteris paribus. O oportunitate intr-un mediu nefavorabil (cum e cel generat de prezenta pandemie) tot oprtunitate se numește, iar găsirea unui model sau a unui mod de a oferi educație care să unească „apropierea” (abordarea onsite) cu „distanța” (abordarea online) constituie un scop pe care încerc și eu să îl urmăresc. Din această căutare permanentă a rezultat și acest proiect.

Downloads

Published

2022-03-17

How to Cite

Nuţă, A. C. . (2022). Hybrid Edu Pro Proiect de Dezvoltare a educatiei ID/IFR printr-o abordare de tip hibrid: Array. Danubius Universitas, 3(1). Retrieved from https://dj.univ-danubius.ro/index.php/DU/article/view/1659

Issue

Section

Miscellanea